După încetinirea cauzată de factorii geopolitici de la nivel global, piaţa smartwatch-urilor, care a dat semne de revenire încă din trimestrul anterior, creşte în T3 cu un procent „sănătos”.
Piaţa smartwatch-urilor a crescut cu 9% în al treilea trimestru al acestui an, conform unei analize realizate de Counterpoint Research.
Creşterea, spun analiştii, vine, în principal, din India şi China, unde Huawei se bucură de o revenire extraordinară.
După o creştere cu 56%, Huawei a revenit în top 3 şi deţine acum 14% din piaţă.
Samsung a avut un declin de 19% faţă de aceeaşi perioadă a anului, însă scăderea este cauzată mai mult de modelele vechi, cele noi având livrări cu doar 3% mai mici.
Apple a avut cel mai bun T3 pe această piaţă, după ce a crescut cu 7% faţă de anul trecut. Cota companiei americane, care domină, în continuare, semmnificativ piaţa, rămâne la 45%.